Contact

Contacteer ons

We zijn steeds bereikbaar voor al jouw vragen tijdens de openingsuren

πŸ–₯️ Kantoor

  • Maandag 09:00 – 19:00
  • Dinsdag 09:00 – 19:00
  • Woensdag 09:00 – 19:00
  • Donderdag 09:00 – 19:00
  • Vrijdag 09:00 – 19:00
  • Zaterdag 10:00 – 18:00
  • Zondag Gesloten

πŸ—οΈ Depot

  • Maandag 09:00 – 17:00
  • Dinsdag 09:00 – 17:00
  • Woensdag 09:00 – 17:00
  • Donderdag 09:00 – 17:00
  • Vrijdag 09:00 – 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

Adres

KTTRS BV
Vredestraat 16, 2800 Mechelen

Telefoon 0469 11 80 79
Depot

Smidstraat 198/2, 2590 Berlaar
Vredestraat 16, 2800 Mechelen

*Wij vertrekken steeds vanuit het depot het dichts gelegen bij het laadadres.

BTW-nummer

BE0778.954.243

Contactformulier




Depot



Kantoor & Depot

Veelgestelde Vragen

Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over onze verhuisdiensten.

01

Hoe kan ik een verhuisdatum boeken of wijzigen?

Je kan een verhuisdatum boeken, wijzigen of annuleren via onze contactpagina of door ons te mailen op info@verhuisteam.be. Wij vragen dat wijzigingen of annuleringen minstens 15 werkdagen voor de verhuisdatum gebeuren.

02

Moet ik zelf mijn meubels demonteren?

Als je ervoor kiest om zelf meubels te demonteren, moeten de kasten leeg zijn en deuren/sluiten goed vastzitten. Indien het gedemonteerde gedeelte te zwaar of onhandig is, kunnen onze verhuizers vragen dit verder te demonteren. Her-montage gebeurt door de klant zelf tenzij afgesproken.

03

Wat gebeurt er bij slecht weer of onvoorziene omstandigheden?

Bij hevige weersomstandigheden die de veiligheid in gevaar brengen, behouden wij het recht om de verhuis uit te stellen of te annuleren. De klant kan verzoeken te wachten tot het veilig is, maar werkuren blijven doorlopen en extra schadevergoeding wordt niet toegekend.

04

Hoeveel verhuizers zijn nodig voor mijn verhuis?

Voor verhuizingen met een ladderlift zijn altijd minimaal 4 personen vereist. Bij zware of niet-demonteerbare stukken kunnen extra verhuizers nodig zijn. Bij piano’s of objecten >200kg zijn 5 verhuizers verplicht. De klant kan helpen met extra handjes indien nodig.

05

Wie is verantwoordelijk voor schade of verlies van goederen?

De klant is verantwoordelijk voor het verzekeren van meubels en goederen tijdens de verhuis. Schade door slechte staat, krassen of versleten goederen valt onder de verantwoordelijkheid van de klant. Onze verhuizers stapelen en vervoeren goederen veilig, maar aansprakelijkheid vervalt na vertrek.

Contacteer ons